Etiketter

, , , ,

Efter en sömnlös natt, ja det känns så fast jag förmodligen sovit något, så sitter jag under filten med min frukostshake.
Det är en riktigt gråmulen måndag i skåne, hösten är här på riktigt.
Anledningen till mina sömnlösa nätter är Selma, hon är vaken i stort sett hela natten. Hon går fram och tillbaka i köket utanför mitt sovrum, lägger sig för att resa sig 30 sekunder senare igen. Vissa nätter piper hon och jag är uppe och släpper ut henne om det är det som behövs men det är det inte.
Jag ska ringa veterinären och få råd och hjälp om det finns, Selma är ju snart 12 år…gissar att hon har lite värk i leder och speciellt i benen.
Något måste jag försöka både för min skull men mest för hennes såklart om hon inte mår bra.

Snart dags att åka till jobb, denna veckan blir det mycket kontorsarbete, förberedelser inför både mitt eget utvecklingssamtal på torsdag och mina samtal med tjejerna också.
Jag ska även skissa på ett nytt schema och det tar tid, alltid lika svårt att få till ett väl fungerande schema som dessutom känns ok för personalen.

Önskar er en fin start på veckan! Var rädda om varandra!
Kram / E

20131014-074128.jpg

