Etiketter

, , , , , , , ,

Lördagen startade bättre än fredagen då jag vaknade helt på fel sida.
Idag tog jag bilen och körde ut till Ellinge redan 8,30, före frukosten. Selma och jag var ute och gick i över en timme, det rensar huvudet och ger energi till resten av dagen.
Hösten börjar synas i naturen nu, vackert.

Efter frukosten körde jag ner till dottern och blev bjuden på lite lunch och därefter stack vi tillsammans till Nova Lund.
Dom skulle köpa present till en nästkusin som har kalas idag och jag tittade lite på bikerkängor, har beslutsångest och det blev inga idag heller. Jag har hittat hemma i Eslöv men kan inte bestämma mig för vilka av tre möjliga jag helst vill ha, den korta, den höga eller den som är mittemellan. Alla är snygga men vilken har jag mest nytta av? Det är frågan jag får fundera på.
Därefter skildes vi åt och jag åkte hem till mig och dom åkte mot kalaset.

Jag hade ju tänkt att kvällen skulle fortsätta i samma behagliga stil men jag kom snabbt ner på jorden igen och besvikelsen är ett faktum….
Kvällen tillbringas ensam och jag får väl muntra upp mig med något gott och ett glas vin ändå.
Saknar någon, saknar något….
Vill ha orken att förändra men den finns inte.

Önskar er en fin lördag.
Kram / E

Från mitt vackra Ellinge..

20131005-175844.jpg

