Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Godmorgon….fredag…Och jag har vaknat på fel sida, trött och irriterad med en begynnande huvudvärk. Att sedan Selma, trots mina avspärrningar hjälpte till att städa i kattlådan var droppen som fick mig att gå i taket redan 6,30 denna morgon.
Så trött på att inte få tillbaka någon vettig vardag med djuren efter flytten, katterna går antingen inte ut alls, vilket gör fulla kattlådor till Selmas förtjusning eller går dom ut (läs Truls) och kommer inte hem igen utan jag får köra till Ellinge och hämta honom.

Nåväl fredag idag och det står p-möte på schemat klockan 8,00 och jag ska vara på plats 7,30 för att förbereda.
Hoppas på att fredagskänslan infinner sig framåt dagen, ska bara ha en lugn och stillsam kväll oavsett.

Lite olustkänsla i kroppen av en annan anledning med och det har med mitt privatliv att göra, trött på att inte ha någon vettig vardag där heller, allt hänger i luften och trots att jag försöker att bara vara så gnager det mig att inte veta var vi står…..

Med denna urladdning önskar jag er en riktigt fin fredag och hoppas ni får en bra start på helgen!
Var rädda om varandra!

Kram / E

20131004-070529.jpg

