Etiketter

, , , , , , , , , ,

Godmorgon! Vi närmar oss slutet av september och just i dag känns hösten i luften. Men vilken sommar vi haft, och lång blev den för det har varit nästan 20 grader i veckan som gick och det ser ut att kunna bli lite mer av de temperaturerna även nästa vecka, skönt för då blir hösten inte så lång.

Det har varit en hektisk vecka på jobb, mycket som händer och försäljningen har tagit lite fart nu i takt med att vädret inbjuder till köp av höstkläder.
Vi har en jättefin stickatkampanj just nu och vad är väl mysigare än en gosig tröja eller kofta när vinden viner och regnet smattrar utanför.

Jag har hunnit träffa barn och barnbarn, fikat med en fin väninna och pysslat lite hemma, jag målar en garderob och så ska jag sätta lite av fondtapeten på dörren för att få den lite finare än de vanliga standardgrå garderoberna som är så tråkiga.
Jag har powerwalkat och tagit en löprundan, nu måste jag komma igång igen, det har varit mycket med flytten och efter det en förkylning men förhoppningsvis ska jag kunna sätta fart nu.
Jag ska kolla läget på Friskis och Svettis, ta några provpass och sedan bestämma om jag ska lösa kombinerat årskort med jympa och gym.
Jag skulle vilja styrketräna med och ha lite variation, inte bara springa…vi får se vad det blir.
Nu önskar jag er en fin avslutning på denna helgen, ha en skön söndag och var rädda om varandra!
Kram / E

20130922-102410.jpg

