Etiketter

, , , , , , ,

Redan torsdag, oj vad veckan gått fort. Fullt upp på jobb och ganska slött på kvällarna. Har iallafall tagit mig ut på några promenader även om jag varit trött, vädret har varit skönt och huvudet har behövt lite luft.

Annars har det inte hänt så mycket, jag försöker få till en fungerande vardag med Selma och katterna och det tar tid med nya vanor och ny miljö.
Jag har fortfarande bekymmer med min lille Truls som varje gång han kommer ut beger sig ”hem” till Ellinge igen, tre gånger har jag fått köra ner och hämta honom…Frasse däremot klarar att vara ute några timmar och komma hem igen, Simba, den äldsta och skyggaste kisen är inte så road av att gå ut än, han är lte i trädgården men springer in så fort han hör något.
Nu önskar jag er en fin dag, var rädda om varandra!
Kram / E

20130919-074746.jpg

