Etiketter

, , , , , , , ,

Oj vad snabbt denna helgen gick. Jag har haft ett par riktigt bra dagar.
Fredagen avrundade jag med fina vänner i Malmö och AW på Staying Alive, vädret var strålande soligt och så varmt för att vara i mitten på september.
Lördagen var lika vacker, riktig sommarvärme.
Jag fixade och donade lite här hemma innan jag fick efterlängtat besök framåt kvällen när J kom hit, vi åt gott och satt sedan ute på terassen ända fram till klockan var nästan 21, bara njöt av vädret, rött vin och prat, så mysigt.
Söndagen bjöd på regn så det blev sovmorgon, det var skönt att ligga kvar extralänge i sängen. Efter lunch åkte J hemåt och jag tog en runda till föräldrarna på eftermiddagskaffe och nu avrundar jag i soffan innan sängen kallar igen.
Förkylningen sitter i fortfarande så jag känner mig lite småtrött redan men jag orkar nog en stund till, det känns lite tidigt att lägga sig nu.
Hoppas ni haft en bra helg, jag säger godnatt och sov så gott.
Kram / E

20130915-203602.jpg

