Etiketter

, , , , , , , , , ,

Oj vad tiden går. Jag har inte haft tid, ork och lust att skriva något alls under denna perioden.
Vad har hänt sedan sist då? Jo, jag har lämnat Ellinge och har nu bott en vecka i mitt radhus.
De senaste två veckorna har varit urtuffa både fysiskt och psykiskt. Jag har fått helt underbar hjälp av mina föräldrar, jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan dom.
Jag har slitit med packning, flyttning, målning, kånkande på lådor och därtill det jobbiga i att lämna Ellinge.
Min mage är i uppror, jag vaknar med huvudvärk och jag har ont i rygg och muskler. Jag äter uruselt och onyttigt och jag har inte tränat på över två veckor.
Jag sover dåligt, katterna kan inte riktigt acceptera att inte få gå ut och håller igång i stort sett hela natten.
Just nu är det mycket på jobbet med så det är en ond cirkel, hittar inget lugn alls.
Så hur vänder jag då denna skutan? Det återstår att se, men vända och hitta tillbaka till något slags flyt det måste jag.
Denna första veckan i huset har gått till att bara försöka landa och hämta lte krafter, jag tänkte sätta mig nu i helgen och försöker styra upp träning och mat för den kommande veckan så att jag kan komma igång så smått igen och så hoppas jag få lite tid och ork till bloggen med.
Det får ta den tid det tar, så är det.
Annars är det som vanligt, försöker träffa mina vänner, barn och barnbarn även om tiden räckt dåligt nu ett tag.
Kärleken lyser med sin frånvaro och ärligt talat har jag inte orkat tänka på det just nu, jag får väl hoppas att hösten kan bjuda på värme i form av både en filt och en famn när höststormarna river och regnet smattrar mot fönstret.
Fredag i morgon och jag önskar er en fin helg!
Godnatt, kram / E

20130905-211620.jpg

