Etiketter

, , , , , , ,

Mindre än en vecka kvar tills jag får nycklarna till huset…
Här hemma känns det som ett oorganiserat kaos just nu.
Jag packar, städar, säljer av saker, kör till tippen osv, allt i en salig blandning.
Sista helgen nu och sedan bara några kvällar innan allt ska vara klart för då är det dags att sätta fart att måla och tapetsera i nya huset.
Jaja, det brukar ju lösa sig men just nu är det stressat och jag kommer inte riktigt igång.

Första arbetsveckan efter semestern är avklarad, det var bara att spotta i nävarna och så var det som om man aldrig varit där ifrån. Full rulle med säsongsstart denna veckan som kommer nu, då är det officiellt höst i butiken.

Annars har veckan inte bjudit på några större överraskningar, jag har varit rätt flitig med att komma ut och både gå och springa några kortare rundor på morgonen.
Jag var på AW i fredagskväll med fina vänner och nu är det som sagt var fokus på flytten.
Det blir kanske en runda till Malmöfestivalen om jag får ihop det med några vänner så att vi kan samma dag.

Må bäst!
Kram / E

20130817-134835.jpg

