Etiketter

, , , , , , ,

Halvvägs in i semestern och jag bara njuter av min ledighet. Vädret kan jag inte klaga på, ja det skulle vara att det är för varmt och kvavt då men jag står ut.

Det har blivit ett par dagar med strandhäng, en del dagar bara hemma i trädgården, jag har varit på Lilla Torg, på Trollsjökväll med ståupp och tack vare det fina vädret har det inte blivit så mycket packande kan jag väl erkänna.
Lär bli stressad inom kort tror jag, det är bara fyra veckor kvar….

Mina barn har varit iväg nästan två veckor, dom bilade till Italien med sin pappa. Tyvärr fick dom avbryta några dagar för tidigt och köra hem då deras ”dedo” (farfar) blivit sämre och i fredags kväll, dagen efter dom kommit hem somnade han in…<3

Jag slarvar lite med både träning och mat, det är nästan för varmt att springa, men jag har gjort det iallafall två gånger i veckan, och det slinker ner lite väl mycket godis och dryck av det onyttiga slaget, men det är ok, nya tag om två veckor.

Denna veckan är det utlovat lite sämre väder, tänkte ta en Ikeatripp och sedan får det gärna vara ok väder då det är Trollsjökväll med Danne Stråhed, AW, och konsert inplanerat de kommande dagarna och då är det utomhus som gäller..
Hoppas att ni har en skön sommar såhär långt, var rädda om varandra och må bäst!
Kram / E

20130729-181710.jpg

