Etiketter

, , , ,

Den underbara semestern är äntligen här! Eller ja, den börjar väl på måndag på riktigt men jag börjar öva nu.
Jobbade till 14 idag och det kändes som om någon vred tillbaka klockan hela tiden, men så är det ju alltid när man vet att man ska vara ledig.
Solen skiner och jag intog solstolen direkt när jag kom hem, avnjöt en latte och nu ska jag fundera på resten av kvällen.
Kanske bara soffläge med ett glas rosé räcker? Är sugen på Lilla Torg och öl men det lär hinnas med det också.
Mina fyra veckor är helt öppna, inget planerat alls och det ska bli skönt på ett vis samtidigt som det känns lite vemodigt att inte komma iväg på någon resa.
Men det är mitt beslut och jag tror vet att det är rätt beslut.
J och jag hade inte kunnat åka ihop så som vi har det just nu, det är för hattigt för att det skulle bli bra och då kan det lika gärna vara, och så har jag min flytt att påbörja, det går snabbt till slutet på augusti.
Men det blir en fin sommar har jag bestämt, det blir nog en och annan utgång med fina väninnor, strandbesök, kanske en tur över sundet, träffa mina älskade ungar och barnbarn så fort dom är tillbaka från sin Italienresa och däremellan packa och röja lite.
Nu ska jag bara njuta av känslan att jag ska vara ledig…..
Ha en fin kväll och må bäst!
Kram / E

20130713-164348.jpg

