Etiketter

, , , , , ,

Godmorgon torsdag! Oj vad jag är trött i dag, mulet och grått ute så jag drog filten över mig och kröp upp i soffhörnan med min frukostshake.
Två dagar kvar på denna jobbeveckan…två veckor kvar till semester…
Bara att kämpa på, och jag har så mycket att göra hemma med inför flytten men jag orkar bara inte på kvällarna efter jobb, i går jobbade jag till 18, körde och handlade, hem, bytte om och prioriterade en löprunda, när jag kom in igen och hade stoppat i mig lite mat var klockan närmre 20 och jag har varit igång i 10 timmar.
Börja packa och röja är inte det som känns som den bästa idén just då så det blev soffan.
Jaja, jag vet vad jag ska göra i helgen iallafall…men det är då och nu är nu, torsdag och jag önskar er en fin dag, må bäst!
Kram / E

20130627-072953.jpg

