Etiketter

, , , , , , , ,

Måndagen börjar närma sig kväll och jag har äntligen landat i soffan. På jobb flöt det på som vanligt, nu har halva gänget semester och snart kan jag börja räkna ner, tre veckor kvar.

Det blev ett snabbt stopp för att handla havredryck på vägen hem och efter kvällsshaken var det bara att leta upp de sista krafterna och gå en rond mot gräset som var längre än långt nu.
Det tog exakt 55 minuter, och jag är både trött och svettig.
Tänk, när jag flyttar så har jag en gräsplätt på kanske 7×7 meter…..vad ska jag göra med all den tiden som jag sparar in på när jag inte behöver lägga flera timmar på gräsklippning? 😊
Haha, inga problem, jag hittar alltid något att roa mig med.

Nu blir det tvn som håller mig sällskap och sedan blir det en tidig kväll, jag behöver få ihop åtta timmars sömn i natt tror jag bestämt.
Hur har er dag varit? Oavsett om ni jobbat eller har semester så hoppas jag att er vecka börjat bra.
Nu säger jag på återhörande i morgon, tjing!
/ E

20130624-185806.jpg

