Etiketter

, , , , , , ,

Dagen efter en kväll i härliga vänners sällskap gör mig lite seg denna lördag. Jag hade samlat ihop några tjejer som betyder mycket för mig och som har varit viktiga under olika perioder av mitt liv och som är det fortfarande.
Mysigt och härligt att bara äta och dricka gott, prata om allt mellan himmel och jord, gamla minnen och hur vi har det i dag.

I dag sov jag lite längre och än har jag inte gjort många knop, Selma och jag har gått en timmes promenad iallfall så får jag se vad jag orkar ta tag i under dagen.
Lite bröllop blir det såklart även om jag inte mäktar med att följa allt som visas, det blir lite överdrivet kan jag tycka.

Och så har jag ju några måsten/borde….klippa gräs och börja lite packning, sortering inför flytten.
Jag hoppas att ni har en underbar lördag och att solen skiner på er.
Kram / E

20130608-122716.jpg

20130608-122734.jpg

