Etiketter

, , , , , , , ,

För mig startade lördagen redan klocka 5 när klockan ringde, det var dags att åka in till Lund och loppisen på Esplanaden.
Jag och dottern hade bestämt att vi skulle sälja av lite grejor, jag sålde enbart kläder och dottern lite blandat men mest kläder hon med, vi har ju en del…hmmm.
Det var mycket folk och solen sken så vi hade valt en bra dag.

20130601-195705.jpg

Jag blev av med kanske hälften, resten packades ner i lådor igen och kommer inte att packas upp mer utan åker direkt till Erikshjälpen, operation rensning har startat och det lär bli minst en runda till på loppisen i sommar, jag ska sälja av husgeråd, böcker, prydnadssaker osv innan jag flyttar.
Jag ska erkänna att jag är ganska trött nu, trots att jag slumrade till på soffan i eftermiddags så i morgon blir det sovmorgon.

Vädret slog om ganska rejält under dagen, från att ha varit sol och varmt så kom det in ett jäkla regnväder med åska, jag fick sitta säkert 10 minuter i bilen utanför ICA innan jag vågade mig ut, det var som om himlen var öppen och vägarna svämmade nästan över då vattnet inte rann undan tillräckligt snabbt.

20130601-195817.jpg

Hoppas er dag varit fin, och jag önskar er en fortsatt fin kväll, jag lär bli i soffan…
Kram / E

