Etiketter

, , , , , , ,

I dag har det varit något som kan tänkas kallas försommarvärme här.
Jag var hemma på lunchen och satt på terassen i solen, skönt!
Selma har fått span på vindruvorna som definitivt INTE är mogna på några månader och när hon inte tror att jag ser så är hon där och försöker tjuva.

20130530-221211.jpg

Efter en dag på jobb avslutades kvällen på Grappa med kollegorna, det var dags att
avtacka en av tjejerna som valt att gå vidare med nya utmaningar.
Det var riktigt skönt och vi satt ute och åt, för min del blev det en clubsandwich.

Redo för AW…

20130530-221315.jpg

20130530-221359.jpg

Hemkommen nu och jag har packat ner lite inför lördagen då jag och dottern ska upp i ottan för att stå och sälja kläder och småskrot på loppis.
Jag tänkte att istället för att bara kasta alla kläder i en container kan jag ju försöka få några kronor per plagg (så kan jag köpa mer nytt), och det ingår även i rensningsplanen inför flytten så det lär bli fler loppistillfällen i sommar.

Önskar godnatt nu, sov så gott!
Kram / E

