Etiketter

, , , , , ,

Vad är det för tröttsamt väder vi har???
Ruggigt, kyligt, blåsigt och regnet hänger i luften.
Jag blir på så dåligt humör, eller ska jag säga att jag blir på sämre humör än vad jag är redan?
Det verkar som om allt bara kör ihop sig, oflyt med andra ord.
Blir inte färdig med anmälan till Folksam försök att få tag på din handläggare där…..det saknas även kompletterande uppgifter från polisen…..kommer kanske innan semestrarna drar igång om jag har tur.

Boxer ska vi inte ens gå in på, fick namn på en ”chef” som jag sökte i går, jag undrar om han finns alls eller om det möjligtvis är den högsta chefen där är då alla blev helt ställda när jag sa vem jag sökte, iallafall anträffbar var han inte.
Fick ett mail från någon annan…på kundservice tjänst, ickechef då alltså.

Gräsklipparen la av i går efter att jag bara hunnit klippa en liten liten del av gräset….snyggt, NOT!
Så jodå, idag är en ny dag med nya möjligheter och nya chanser att det kör ihop sig med något annat.
En tröst är att det måste ju snart bli bättre, eller?
Tycker att jag har gnällt hela detta året och det blir liksom aldrig lugn och ro.
Men jag vet att det finns alltid dom som har det värre och egentligen är jag tacksam över så mycket i mitt liv men ibland måste man få tycka synd om sig själv.
Önskar iallafall er en fin dag, var rädda om varandra!

Kram / E

20130529-073309.jpg

