Etiketter

, , , ,

Trött men vaknade innan klockan ringde ändå så nu är jag uppe och försöker kvickna till.
Det är en lång dag på jobb och jag bara längtar efter helgen så att jag får vila upp mig.
Våren verkar inte vilja komma på riktigt och det gör att jag iallafall känner mig tröttare, nu är det snart 1:a maj och det är bara 5 grader ute, det är INTE ok.

Jag verkar ha problem med wordpressinlägg och delningen till facebook, är det någon mer som har det? Mina blogginlägg som jag delar till facebook går ej att öppna för facebook anser att det är varning för spam???
Någon som råkat ut för det och vad gör man? Är det wordpress eller facebook som är fel?
Såfant blir jag så trött på, det ska bara fungera….
Nåväl mycket gnäll denna morgon men jag önskar er en fin dag, må bäst!
Kram / E

20130425-065858.jpg

