Etiketter

, , , , , ,

Klapp på huvudet, jag är tröttare än trött och trots det tog jag mig ut på veckans andra löprunda, 4 km, efter att jag jobbat sedan klockan 8, handlat och uträttat ärenden efter jobb och kom hem vid 18. Jag är jäkligt nöjd med mig själv!

En herbalifeshake och en dusch så är jag redo för att äntligen varva ner med lite tv, jag har köpt ett nytt Tassimokaffe, eller kaffe är kanske att överdriva, det är smaksatt med créme brulé och så är där skummad mjölk till, kanske läge att smaka det.

I morgon är det äntligen fredag och sedan en ledig helg, hoppas på vårsol och lite värme.
Planerna är isåfall att städa lite i trädgården och slår det till med kanonväder blir det kanske rent av årets första grillning.

Önskar er en fin avslutning på dagen samtidigt som jag säger godnatt och sov gott när det väl blir dags att krama kudden.
Kram / E

20130425-192747.jpg

