Etiketter

, , , , , ,

Godmorgon! Söndag och solen skiner lika härligt i dag.
Jag startade dagen med en löprunda, veckans tredje och det känns bra.
Nu sitter jag och njuter av min cappuccinoshake i solen på terassen, och håller det här i sig så blir det till att leta fram solskyddskrämen, jag såg en antydan till bränna redan i går och det vill jag inte ha, gärna brun men inte bränd.

Hacke hackspett är i full gång borta vid skogen och det är full rulle på småfåglar och ankor borta vid bäcken. Jag är så lyckligt lottad som får bo såhär mitt i den underbara naturen, det är som balsam för själen.

Jag har sovit sisådär nu framåt morgontimmarna, vaknade tidigt för benet har stört mig i natt, det bränner till som tusen nålar några gånger varje minut, störigt värre, det ger bara just så mycket obehag/smärta att jag behöver röra benet lite för det att känns obehagligt. Låg mer eller mindre vaken sista timmarna innan jag steg upp, känner det hela tiden nu med och jag gissar på att det är något med små nervtrådar som blev skadade i fallet för obehaget sitter runt det som är kvar av sårskorpan, kan ju hoppas det är någon form av läkningsprocess som pågår och inget annat.

Men allt som allt är det en bra start på denna söndag och jag njuter av varje stund.
Ha en fin dag och må bäst!
Kram / E

20130421-095827.jpg

