Etiketter

, , , , , , , , ,

Det har varit en riktigt skön lördag. Den började ju så bra med frukost på terassen och en långpromenad med Selma, solen värmde härligt och jag fick min första bränna i urringningen.
Det mulnade på framåt lunch så jag tog tillfället i akt att städa över huset och mellan varven pausade jag med lite bloggar och fb.
Lite senare tog jag cykeln och begav mig in till stan för att träffa min fina väninna på Grappa, det blev öl och Clubsandwich på uteserveringen, det var gassande sol och så varmt att jackan åkte av.
Vi flyttade in sista halvtimmen då solen försvann ner bakom husen innan jag så trampade hemåt igen, det är en vacker kväll i Ellinge.

God mat och dryck…

20130420-201831.jpg

Vacker vy på vägen hem…

20130420-201900.jpg

Ellinge…

20130420-201915.jpg

Ha en fortsatt skön kväll!
Kram / E

