Etiketter

, , , , ,

Och som alltid är jag så slut, det har varit en hysterisk dag på jobb och den startade redan 7,30 i morse med personalmöte och sedan bara rullade det på med massor att göra, köer hela dagen och en massa spring.
I dag kände jag att benet inte var helt ok efter så många timmar på språng, det bränner och ömmar lite så nu är det vila som gäller resten av kvällen.
Det ska bli riktigt skönt att vara ledig två dagar nu och jag hoppas på sol och värme, det ser väl inte så lovande ut men kanske kan det bli lite vårkänslor iallafall.

Nu har jag käkat en middag bestående av Dr Oetkers djupfrysta pizza…tja så lyxigt blir det när man är singel, förr blev det alltid lite extra gott på helgerna men jag står bara inte och lagar något sådant till mig själv, det var kul när man var två, inte nu…

Nu sjunker jag ner i soffan med Let’s Dance på tvn, drar filten över mig och önskar er en fin fredag!
Kram / E

20130419-203216.jpg

