Etiketter

, , , , , ,

I dag slutade jag redan klockan 14 och det händer nästan aldrig, men å andra sdan så var detta min fridag för att jag jobbade 6 dagar förra veckan så det var kanske inte så mycket att glädjas åt…eller?
Nåväl, det var skönt att komma hem tidigt en dag i allafall.
Jag tog och svidade om till träningskläder och stack ut på veckans andra löprunda, lika lugnt tempo som senast och bara 3 km.
Benet känns bra, det blir inte ner svullet så jag fortsätter så här och ökar lite för varje vecka nu enligt programmet.
Det som var jobbigt i dag var att det i princip är full storm ute och när jag kom förbi den skyddande skogen slog vinden till från sidan så att jag höll på att springa ner i diket!!
Attans vad det var tungt…på det hållet, hemåt flög jag nästan 🙂
Nu ska jag fylla på energin med en herbalifeshake innan duschen.
Ha en skön fortsättning på denna torsdag!
Kram / E

20130418-153054.jpg

