Etiketter

, , , , , , , ,

Vaknar i ett gråmulet Ellinge, hyfsad temperatur, 10 grader och med terassdörren öppen hör jag småfåglarnas kvitter.
Jag har varit uppe några gånger i natt och släppt ut och in katterna som fått vårkänslor, då regnade det men nu får det gärna torka upp och solen får gärna komma fram.
Förmiddagen tillbringas på annan butik där jag ska hålla i ett personalmöte och sedan blir det till att bege mig till min egen butik där jag ska ha ett säljmöte och sedan lite schemaläggning, semestrarna närmar sig snabbt nu.

Tittar på nyhetsmorgon i vanlig ordning och det är med sorg och förfäran jag ser bilderna från Boston maraton….vad är det för sjuka människor som lever i vår värld?
Skänker en extra tanke i dag till dom som drabbats av detta onödiga våld.
Ha en fin dag, var rädda om varandra!
Kram / E

20130416-082052.jpg

