Etiketter

, , , , ,

Godmorgon på er! Det är en gråmulen lördag i Ellinge men trots det känns det nästan som att det är lite vår i luften, fågarna kvittrar och det är hela 5 plusgrader.
Idag startade jag dagen med en promenad…den första på nästan tre veckor!!
Det gick inte snabbt och det var inte så långt men äntligen.

Nu hoppas jag verkligen att det bara går framåt och att benet ”håller” utan bakslag, lite svullnad är kvar runt vristen och där är jag lite öm när skorna trycker, jag ska ta ett par andra i morgon och ta en runda då med och sedan kan jag förhoppningsvis jogga lite lätt i nästa vecka.

Jag ska hoppa in och jobba några timmar i dag, jag skulle varit ledig men sjukdom gjorde att jag fick planera om men det är ok.
Så ha en bra lördag, må bäst!
Kram / E

20130413-090028.jpg

