Etiketter

, , , , , , , ,

Fylld av hopp tog jag fram vårjackan i helgen, nu har jag stått ut i två dagar men när jag åkte hem från jobb i kväll så trodde jag att jag skulle förfrysa. Attans vad det är kallt, vinden gör att de ynka 3 graderna vi har känns som 5 minus och då brukar inte jag ha vårjacka iallafall.
Jag ger upp några dagar, det verkar ju som att det ska bli lite varmare efter helgen så jag gör ett nytt försök då.

Dagen har bestått av enbart förberedelser inför morgondagen, telefonsamtal, skriva ut papper och skriva stödord till presentationen, så nu hoppas jag bara på att det flyter på som det ska.
Mitt tandläkarbesök blev inställt…yeeey, ny tid i maj, och sonen körde ner min cykel till reparation, kan vara bra att den fungerar så att jag kan ta en AW då och då.
Ja det var väl min dag i korta drag, nu är det soffläge för hela slanten

Ha en skön kväll!
Kram / E

20130409-193756.jpg

