Etiketter

, , , , , ,

Jag har hunnit köra två maskiner tvätt, plocka lite här hemma och blivit bjuden på söndagsmiddag hos föräldrarna.

Jag vilar benet och sitter med det i högläge så ofta jag kan, nu jäklar ska det bli bra så att jag kan komma i gång med promenader och löpning igen.
Fortsätter det att kännas bra nu så tänker jag prova lite kortare promenader under veckan, håller sig svullnaden borta så hoppas jag på att kunna ta min långa runda till helgen och därefter ta någon kort löprunda innan jag kör på mitt vanliga program.
Håller min plan så är det drygt tre veckor jag tappat och det får jag stå ut med bara det blir bra.

Jag är inne på ytterligare förändringar i livet…när jag nu ändå är i gång.
Jag ser fram emot en vår med en massa kul, och jag ska verkligen ta vara på allt.
Mitt liv har varit så svajigt i snart ett helt år, allt började ju i somras och har fortsatt hela hösten och vintern men nu kan jag inte vela mer, nu har jag en väldigt värdefull människa i mitt liv som behöver mig, som behöver mitt stöd, jag behöver vara stark och kunna finnas till hands när och om det behövs, alltså får mina ”problem” läggas åt sidan, min energi ska läggas på rätt människor.

Nej nu tycker Selma att det är matdags, hon kommer in och tittar anklagande på mig och undrar varför jag inte ger henne kvällsmat så det är väl bäst att jag lyder henne.

Kram / E

20130407-163828.jpg

