Etiketter

, , , , , ,

Godmorgon från ett soligt Ellinge! Himlen är klarblå och det känns som att det kan bli en riktigt härlig vårdag.
Jag sitter med min frukostshake och min örtdryck, terassdörren är öppen och fågelkvittret överröstar nästan Nyhetsmorgon på tvn.

Jag ska fortsätta att ta det lugnt och jag märkte faktiskt i går att benet var mindre svullet på kvällen, nu hoppas jag att det fortsätter så och även att det klarar av att jag går så smått utan att det svullnar upp, det måste det ju om jag ska kunna bli bra, nu ska jag bara våga belasta utan att överanstränga, knivigt det där.

Det finns således inga planer för dagen, men ett besök hos cykelhandlaren för att kolla upp vad min cykel behöver för att bli körduglig är en liten sak som jag kanske gör i dag.
Ha en fin lördag, hoppas solen skiner på er med!
Kram / E

20130406-092827.jpg

