Etiketter

, , , , , ,

Börjar bli trött på alla ensamma kvällar och helger nu, kanske dags att söka sig ut bland trevliga människor…
Dagen i övrigt har väl varit bra, tog mig ner en runda till stan där jag mötte upp dottern, svärdottern och två små sovande barnbarn. Vi tog en latte och hade lite tjejsnack innan jag begav mig hemåt till soffan och fortsatte att vila benet.

Tycker att det möjligtvis är lite lite bättre nu när jag varit extra noga med vilan i två dagar, inte lika svullet och det gör inte lika ont att gå så förhoppningsvis har det börjat vända nu. Håll tummarna!!
Nu är det tv som gäller, Fångarna på fortet får det bli trots att det inte är ett favortiprogram, men i brist på annat så duger det.

Ha en fin kväll, och jag önskar er godnatt redan nu.
Kram / E

20130406-203635.jpg

