Etiketter

, , , , , ,

Då är det fredag och helgen är på ingång. En helg som jag ska tillbringa i viloläge, jag måste även om det känns jobbigt att inte göra något, inte ens ut på en promenad.
Jag var inne på jobb en timme i förmiddags men nu är jag tillbaka i soffan…med benet i högläge.
Har en latte bredvid mig och på tvn rullar alla dagssåpor.
Jag passar på att kika in på era bloggar, jag har ju varit borta i några dagar och vill uppdatera mig på vad ni hittar på såklart.
Jag ska även ”jobba” lite med materialet jag fått nu under mina dagar i Göteborg, en hel del som ska gås igenom och förberedas inför nästa vecka, det kommer att bli jättebra!
Vi har butikschefsmöte på onsdag och då ska jag under två timmar dela med mig av allt vi gjort och lärt oss, mycket information på kort tid så det är viktigt att få med allt.
Ha en skön dag allihop!
Kram / E

20130405-124532.jpg

