Etiketter

, , , , , , ,

Det här går ju lite långsamt tycker jag. Jag menar med någon slags förbättring av mitt ben.
En dag på jobbet tog nästan knäcken på mig, det var bara direkt hem och kasta sig i soffan med benet i högläge.
Nu har jag lyckats duscha och jag ska försöka packa klart inför morgondagens tripp till Göteborg men det går sådär, jag behöver ha upp benet, det spränger i det och jag har noll ankel, så svullet är det just nu.
En sak som jag förundras över är att trots att jag inte slog eller stukade vristen…tror jag, det gör inte ont iallafall, men jag är alldeles blåsvart både på insida och utsida och i hålfoten???

Så då har jag klagat färdigt, det går ju över iallafall och jag blir bra och jag kommer att kunna springa snart igen.

Det blir till att hoppa i säng tidigt, mitt tåg går från Eslöv 05,35, och sedan vidare från Lund mot Göteborg 06,20.
Jag ska på tvådagars möte/utbildning där så förhoppningsvis får benet vila.

Önskar er en skön kväll, sov så gott!
Kram / E

20130402-204718.jpg

