Etiketter

, , , , ,

Godmorgon, långhelgen är slut och det är dags att ta sig mot jobb denna kalla soliga morgon.
Sitter med min herbalifefrukost och uppdaterar mig på vad som hänt i cybervärlden och i den riktiga världen sedan ska det bli spännande att se om jag får på mig mina jeans eller jag blir tvungen att tänka om.

Benet känns som tidigare…ingen förbättring och ingen försämring, det spänner och gör ont, färgskalan är gul/grön och märkligt nog mörk lila runt vristen och i hålfoten?? Jag kan inte förstå den svullnaden och ännu mindre blåtiran där, jag slog inte vristen, jag har inte ont i vristen men ändå är jag så svullen och missfärgad där??

Jaja, jag har bestämt mig för att tänka positivt, till helgen ska jag kunna springa så smått igen, tills dess tar jag det lugnt och fokuserar på att bli bra.
Nu vill jag önska er en riktigt fin tisdag!

Kram / E

20130402-073542.jpg

