Etiketter

, , , ,

Tisdagen har varit lång men bra. Den startade redan kl 5 då klockan ringde, och då var jag inte pigg kan jag lova.
Men jag var på jobb 6,30 iallafall, det var dags för den stora årsinventeringen i dag.
Klockan 7 trillade tjejerna in och hela gänget gjorde ett jättejobb och vi var klara redan vid lunch.
Nu har vi några hektiska dagar framför oss att ta igen lite som fått stå åt sidan för att vi skulle inventera men det fixar vi.
Jag lämnade jobb vid 16,30 lagom mör men med målet att ta mig ut och springa vilket jag gjorde med trots att det var frestande att hitta en ursäkt, och tro mig, det fanns en del att välja på, det var -1, det var blåsigt, jag var trött…men icke, jag ska hålla min plan, så 4,7 km blev det och nu är jag övertrött men supernöjd 🙂
Ha en fin kväll!
Kram / E

20130219-204142.jpg

