Etiketter

, , , , , ,

En vecka sedan jag skrev senast. Jag har uppdaterat min andra blogg lite då jag har haft en bra vecka rent träningsmässigt annars har det inte hänt så mycket där heller.
Denna veckan har bara bestått av jobb och tidiga morgnar.
Jag har varit ute på två löprundor och en rask promenad under veckan.
Det är ju nästan ljust på kvällarna när jag kommer hem, skönt!
Lördagen innehåller det vanliga, hus och hem, städar och tvättar, lagar matlådor till veckan och ska ta en promenad med Selma.
Jag funderar på om det går att tvätta bilen trots kyla? 1 plusgrad, går det eller det fryser till is i lås osv? Den är sååååå skitig och inte i närheten av att vara vit, så är det att bo på landet…
Får fundera vidare på det.
Kvällen får väl tillbringas i soffan, det är ju melodifestival, gillar det sådär men lite koll får man ju ha och i brist på annat sällskap så får det duga.
Ha en fin helg allihop, var rädda om varandra!
Kram / E

20130216-145929.jpg

