Etiketter

, , , , , ,

Jag vet fortfarande inte hur mycket och om jag tänker fortsätta blogga. Som det ser ut just nu så är jag kvar men känner ingen stress över att klämma fram si eller så många inlägg om dagen. När livet inte riktigt är som man skulle önska känns det rätt jobbigt att försöka hitta något att berätta som dessutom skulle kunna intressera bloggläsarna.
Jag vill verkligen inte ha en gnällblogg även om jag tycker att man ska kunna skriva om även jobbiga och tråkiga saker, det är nu så livet är, upp ibland och ner ibland.

Bortsett från detta då så har veckan hittills varit ok, jobbar som vanligt igen och sakta men säkert kommer orken tillbaka. I morgon är det butikschefsmöte i Malmö, kul att träffa kollegorna det är så sällan.

Kvällen tillbringas i soffan, fotbollslandskamp på tv, lite Zlatan är ju aldrig fel.
Ha en skön kväll och sov så gott så småningom.
Kram / E

20130206-205253.jpg

