Etiketter

, , , ,

Jobbade länge och efteråt var jag hos finaste väninnan, nybliven mormor till lille Algot och tittade på bebisbilder. Vi har följts åt i livet sedan vi var gravida med våra döttrar som nu är 25 år och själva mammor.
Min dotter fick ju sin Milian för exakt två år sedan denna dag, så grattis till mitt älskade barnbarn som vi ska fira i helgen, och nu för två veckor sedan fick min väninnas dotter sin lille bondebebis Algot.
Mysigt, nu är vi i mormorsklubben båda två men vi är ju inte ett dugg äldre än trettio +.
Jag har lite fredagskänsla eftersom jag är ledig i morgon, jag ska jobba på lördag istället. Det ska bli så skönt med lite sovmorgon och jag har inget uppbokat utan ska bara ta dagen som den kommer.
Ha en skön kväll och sov så gott är det blir dags.
Kram / E

20130124-212330.jpg

