Etiketter

, , , , , ,

Nu är det snart dags för Sveriges mästerkock och efter det blir det problem, då är det Mia på Grötö samtidigt som det är Efterlyst.
Jag brukar inte titta på Efterlyst men i kväll ska dom ta upp en händelse som jag följer på Fb, lilla Wilja, en chihuahua som brutalt blev stulen under en kvällspromenad med sin matte i Västra Frölunda den 12 januari.
Här är eventet på Fb http://www.facebook.com/events/394747517275585/?ref=ts&fref=ts.
Så fruktansvärt det måste vara att inte veta vad som hänt henne. Som hundägare kan jag inte föreställa mig oron dom måste känna.
Jag får zappa lite mellan kanalerna helt enkelt.
Dagen har rullat på som vanligt, jobbade länge i dag, fullt upp och nu är butiken vårfin, kom in och låt er inspireras, just nu har vi 100 kr rabatt på alla jeans.
Ha en skön kväll!
Kram / E

20130123-200230.jpg

