Etiketter

, , , ,

Ännu en dag, en lördag, snart en helg helg som bara gått förbi utan att ge någonting.
Jag är trött, irriterad, förbannad, ledsen, illamående, uttråkad, orkeslös..you name it!
Ingenting fungerar som jag skulle vilja att det gjorde, i morgon är det söndag, hade det varit som det skulle, i en perfekt värld i ett perfekt liv så hade jag haft en veckas semester framför mig nu och vi hade åkt till Sälen i morgonbitti.
Vi och vi..det finns ju inget vi så det är ju en anledning till varför jag sitter här och inte packar inför en skidresa.
Lovade ju mig själv ett bättre 2013… Men som vanligt, man ska inte lova så jäkla mycket runt nyår, det är sällan det hålls.
Nu har jag fått kräka av mig lite och kan återgå till att tycka synd om mig själv igen.
Hoppas att ni har en fin lördag!
Kram / E

20130119-164756.jpg

