Etiketter

, , , , , , , ,

Godmorgon måndag, ny vecka och nya möjligheter. Kanske denna veckan kan visa sig ha nya möjligheter, jag är inte övertygad men jag ger det ett försök.
Startar som vanligt med en god herbalifeshake och örtdryck, gott och nyttigt.
Jag har inte haft blogginspiration på några dagar men i korthet har helgen bestått av ett 25-årskalas för min fina dotter, trevligt sällskap och god mat och givetvis mina älskade barnbarn, lile K har börjat gå, stora killen han med nu och M är så härlig, jag blir alldeles varm i hjärtat när han kallar på ”mormor”.
Selma hoppar på tre ben av någon anledning så ingen promenad, jag vet inte vad hon gjort men troligen en stukning, jag tyckte det var lite bättre i morse.
Nu väntar en lång, intensiv vecka på jobb så jag tar tacksamt emot all energi jag kan få.
Så nu önskar jag er en fin start på er vecka oavsett om ni ska jobba eller njuta av ledighet.
Var rädda om varandra!
Kram / E

20130114-073540.jpg

