Etiketter

, , , , , , , ,

Onsdagkvällen är här och nu är halva veckan över. Jag är trött som, ja jag vet inte vad. Långa dagar, mycket att göra, mörkt och grått och det gör att jag inte kommer ut på någon löptur och ingen promenad heller, det i sin tur gör mig ännu tröttare, alltså en ond spiral.
Jag lägger fokus på fel saker, mitt energiförråd töms och jag lackar snart ur.

Jag har skissat lite på min måltavla som jag nämnde i morse, det finns så mycket, men jag får nog plocka ner den lite så att det blir möjligt att nå målen annars känns det omotiverande.

Jag tog beslut i dag att inte hoppa på wellnesscoachutbildningen som jag tänkt, jag fixar inte att binda upp min kvällstid just nu, jag jobbar på med min herbalifeförsäljning och coachar mina kunder, är med på lite aktiviteter då och då, samt att jag ska ha några hudvårdsparty i vår, det är rätt mysigt att träffas och prata om produkterna och samtidigt prova dom så alla får gjort en ansiktsbehandling på sig själv.

Nu sitter jag och slötittar på Sveriges Mästerkock, dricker en latte och surfar runt lite. Sängen kallar snart och jag ska se till att lyssna.
Ha en fin kväll, sov så gott när det blir dags.
Kram / E

20130109-203136.jpg

