Etiketter

, , , , ,

Efter en väldigt lång dag så har jag nu landat hemma i soffan. Jag jobbade till 18 och åkte direkt till min son och svärdotter för att gratulera henne på födelsedagen.
Det bjöds på kaffe och tilltugg, trevligt sällskap i form av mina föräldrar, mina fd svägerskor, min fd man, hans fru, deras dotter, mina barns kusiner osv, ett stort glatt gäng och nu löser kalasen av varandra så vi lär ses snart igen.
Närmst om en vecka då dottern fyller 25 år.
Stackars lille K har vattenkoppor, som han ser ut lillfisen, men han var rätt glad ändå trots att det säkert kliar ordentligt.
Jag vet…jag hade vattenkopper när jag var 18 år och jag trodde jag skulle bli idiot, fy vad det kliade.
Nu tänker jag varva ner en stund innan jag hoppar i säng och i morgon är det äntligen fredag…igen!
Jag önskar godnatt, sov så gott!
Kram / E

20130103-204317.jpg

