Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon, nyårsafton är här.
Äntligen säger jag, det ska bli skönt att stänga om 2012 som varit ett tufft år på många sätt. Det har funnits många härliga och fina dagar men rent spontant så är den första tanken att det varit ett skitår. Satt och läste gamla inlägg från i somras…fy vad jag mådde dåligt under många månader och jag är inte där jag vill vara än i dag, därför ska det bli skönt att få börja om på något vis, med ett oskrivet blad.
Jag brukar summera året och jag ska sätta mig och fila på det senare.

Vädret i Ellinge denna morgon är regnigt och grått, tummen upp för det för det betyder att det kanske inte blir så mycket smällande för att folk inte vill vara ute och bli blöta. Jag har ju Selma som är skotträdd och det räcker mycket väl att det smälls vid tolvslaget.
Nyår blir en lugn tillställning, något att äta bara så klarar jag mig.
Önskar alla bloggisar ett Gott Nytt År! Var rädda om er!
Kram / E

20121231-095950.jpg

