Etiketter

, , , , ,

Dagen började tidigt, rean skulle starta och vi skulle förbereda. Det blev en hyfsat lugn dag trots det.
När jag kom hem begav jag mig ut på en löprunda, 4 km blev lagom då jag inte sprungit på hela december eftersom vi haft snö och is hela månaden. Men nu är det barmark och jag har ingen ursäkt längre…
Jag har även varit flitig på mitt ”kontor” och sorterat och satt in papper i pärmar, kastat och rensat. Jag har ju mitt Herbalife där och tanken är ju att jag ska aktivera mig mer igen och då behöver jag rummet för dels produkter men även diverse material och broschyrer.
Nu är det i ordning och jag kan sätta igång på allvar efter årsskiftet, jag ska börja med att fräscha upp mina kunskaper för egen del, det har ju hänt lite sedan jag var i gång på allvar så v 3 börjar jag en wellnesscoachutbildning.
Nu har jag bänkat mig för en återblick för att se hur det är hos bönderna från tidigare säsonger.
Ha en skön kväll!
Kram / E

20121226-200800.jpg

