Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon! Tog en välbehövlig sovmorgon. Julafton…ja när jag tittar ut över Ellinge så konstaterar jag att solen nästan bryter igenom och ute är det grönt och 3 plusgrader.
Av snöovädret som drog förbi i går kväll syns ingenting, lite synd att vi inte fick behålla snön några dagar så att det kunde blivit en vit jul.
Jaja, jag ska ta en timmes promenad nu och då är det ju skönt med bara vägar, det ser faktiskt ut att vara riktigt härligt väder ute.
Dagen blir lugn och rofylld, jag är ensam fram till i eftermiddag då jag ska gå bort till mina föräldrar och vid 17 kommer barn och barnbarn.
Det blir första julen med båda småttingarna, mysigt!
Senare i kväll kommer J ner och vi får avsluta denna julafton 2012 tillsammans.
Ha nu en härlig och mysig julafton, ät gott och må bäst!
Kram / E

20121224-102820.jpg

