Etiketter

, , , , ,

Det känns inte som fredag iallafall men jag vet ju att det är så. Men ledig dag i går och tre jobbedagar på raken nu gör att dagarna blir lite förvirrande. Men ni som kan ska såklart njuta av att det är helg i antågande.
Just det, jorden ska ju gå under i dag…lr? Ja jag har då inte tid med det, nu är det julhandel som gäller. Har ni köpt era klappar? Eller har ni gjort som jag och min familj gjort…skippat allt hysteriskt handlande? Det är faktiskt riktigt skönt, det köps bara till dom minsta, mina barnbarn.
Det viktiga är väl ändå att få vara tillsammans under trevliga och mysiga former, och det ska vi vara, jag har lyxen denna julafton att få ha alla min kära hos mig.

Nej nu får jag sätta fart, jag ska göra mig redo för att jobba till klockan 19 i kväll. Nu ska frukosten bara avslutas så är jag på G.
Här har det kommit lite vitt under natten ser det ut som men det blir nog trots allt en grön jul i Ellinge.
Ha nu en fin dag, var rädda om varandra. Kram / E

20121221-072149.jpg

