Etiketter

, , , , , ,

Då är snart denna ”lediga” dagen över, jag har fått gjort en del på min ”to do lista” . Jag åkte till Nova Lund köpcentra direkt på förmiddagen, snabbt in på leksaksaffären och hittade lite saker till dom små, men det är så svårt att handla, dom har så mycket redan.
Fick fikasällskap då min svärdotter och lille K hade åkt tåget in till Lund och skulle med handla lite julklappar.
Det blev lätt lunch hos föräldrarna och sedan 1 timmes rask promenad med Selma.
Nu har jag varit och handlat lite mat så jag slipper stimma med det i helgen eftersom jag jobbar både lördag och söndag.
Och nu äntligen landade jag i soffan, gjorde mig en fruktsallad som jag toppade med lite citronkesella och till det en cappuccino, mumsigt gott.
Ha en skön kväll, kram / E

20121220-201037.jpg

