Etiketter

, , , , ,

Godmorgon! Jag är verkligen trött…förkylningen är bättre men lite hänger envist kvar. Det blev ingen promenad denna morgon heller, jag är slarvig med det, slarvig med träning överhuvudtaget. Det är noll för att vara ärlig, men jag har ju en plan och jag laddar nu och det känns bra, jag nästan längtar efter att få sätta i gång för jag vet ju hur bra jag mår när jag är i gång.
Så det är filten och nyhetsmorgon som gäller även denna morgon innan jag ska bege mig mot jobb för en långdag.
Det börjar röra på sig nu med julhandeln, lite mer kunder i butiken men jag tror att det smäller till på riktigt i morgon då barnbidraget kommer.
I kväll kommer J, vi får passa på att lyxa till det en helt vanlig onsdag med lite gott att äta och dricka, glöggmys osv då det blir mycket jobb framöver för min del. Men något mys hinns med även i helgen hoppas jag.
Ha en fin onsdag, stressa inte utan njut av dagen! Kram / E

20121219-074344.jpg

