Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon denna söndag. Jag börjar så smått känna mig som en människa igen trots att jag fortfarande är förkyld, tror inte jag har feber nu iallafall.

Morgonen har varit precis så som jag vill ha den, vaknade bredvid J, vi har ätit en lite stadigare frukost än vad jag brukar äta, det är ju söndag så då brukar det bli lite extra med bullar och ägg förutom shaken.
Nu har J åkt för att jobba några timmar och jag kröp upp i soffan med min filt och en god latte, ljusen är tända och tvn på, här blir jag en stund nu och väcker kroppen långsamt.

I dag ska sätta fram mina små tomtar och lite annat även om jag inte har överdrivet mycket julpyntat, och om jag orkar ska jag försöka ta en liten promenad också.
Ja mer tänker jag inte planera utan jag ska bara ta det lugnt, veckan som kommer lär bli rätt så kämpig när julhandeln sätter fart och jag jobbar alla dagar nu fram till julafton, phjuuu.

Ha en riktigt fin tredje advent, må bäst. Kram / E

20121216-102318.jpg

