Etiketter

, , , , , , ,

Då har en hel helg åter bara försvunnit, var blev den av? Jag har ju mestadels varit soffliggande så det är väl en anledning till att jag tycker att det inte blev något av helgen alls.
I dag har jag bara tagit det lugnt, lunch hos mina föräldrar, lite tv och jag har tagit fram lite lite julpynt.

Jag har en känsla i kroppen som jag inte riktigt kan ta på…mycket osorterade tankar och funderingar. Jag är tveksam till vissa saker som jag helst skulle vilja ha klara svar på, jag försöker intala mig själv att bara följa med och ta det som det kommer men det känns inte bra. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som inte stämmer men det känns som om det är något som är fel.
Det kan också vara så att jag analyserar för mycket men det lär tiden utvisa.

Nu känns det som det är dags för mig att krypa ner under täcket, jobb i morgon och det är som sagt en lång och jobbig vecka.
Godnatt på er alla, kram / E

20121216-214825.jpg

