Etiketter

, , , , , , ,

Godmorgon! Ja så långt har jag flyttat mig nu. Det är en strålande vinterdag i Ellinge denna onsdag, -14 grader och här sitter jag och känner mig som en fotboll i huvudet, förkylningen har brutit ut ordentligt men det är väl bra eller? Nu kan det ju bara bli bättre men i dag får jag ge mig och stannar hemma och vilar.

Jag sitter och tittar på Nyhetsmorgon, det är ju det magiska datumet 121212 i dag och Mona Sahlin viger par som vill ingå äktenskap just detta datum, romantiskt? Jag vet inte det, att se deras lycka är romantiskt men om det blir annorlunda för att man väljer efter datum som tex nyårsafton, midsommarafton eller som nu, det vet jag inte.
Gift lär man ju aldrig bli igen och det har jag ingen önskan om heller, men att byta ringar som ett tecken på samhörighet och kärlek, ja förlovning, det kan jag mycket väl tänka mig att göra. Men var hittar man en man som ser det som romantiskt och en kärleksförklaring?

Ha nu en underbar dag, njut av det fina vintervädret och må bäst!
Kram / E

20121212-093433.jpg

