Etiketter

, , ,

Godmorgon, i dag vaknade jag med ett rivjärn i halsen och jag är trång i luftrören, inget skönt alls. Uppe och försöker få i mig något varmt att dricka och hoppas på att det känns bättre om en stund.

Gårdagen var inte heller någon bra dag men av andra skäl så den drar jag ett streck över och jag fann inte heller någon anledning att blogga i går kväll därav tystnaden här inne.

Vädermässigt så verkar det ha slutat snöa nu, äntligen. Jag fick knappt ut bilen från parkeringen på jobb i går då det snöat precis hela dagen. Befarade det värsta hemma på min uppfart men det var ingen fara, världens bästa pappa hade skottat till mig, tror jag iallafall, det kan ju ha varit mamma med, jag har inte pratat med dom så jag vet inte, men snälla är dom båda två vem det än var.

Nu önskar jag er en fin tisdag, var rädda om varandra. Kram / E

20121211-071638.jpg

